نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4045
-
الف
+

کرکتر «یعقوب نبی» با نقشی متفاوت به جشنواره فلم فجر می رود

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» با فلمی ترسناک به جشنواره فلم فجر می رود.

«محمود پاک نیت» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در پیوند با فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا مصروف کار خاصی نیستم اما متنی را مطالعه می کنم که اگر تا انتها بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم بازی در آن اثر را خواهم پذیرفت.

به گزارش آی فیلم2، بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» گفت: در حال حاضر بازی در فلم سینمایی «شین» به کارگردانی «محمود کزازی» را به پایان رسانیده ام که برای حضور در جشنواره فلم فجر آماده می‌شود. در این فلم که فلمبرداری آن دو ماه پیش به پایان رسیده با «شهاب حسینی» و «جمشید هاشم‌پور» همکار هستم.

وی درباره نقش خود در فلم ترسناک شین افزود: در این فلم نقش مردی را بازی می‌کنم که دوستش از خارج کشور برگشته و دچار معلولیت جسمانی شده است. من این دوست را به خانه‌ای قدیمی که از کودکی برایمان به یادگار مانده می برم و اتفاقات عجیبی در آنجا می افتد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره ترسناک بودن فلم «شین» به میزان گفت: این فلم در ژانر وحشت ساخته شده و اتفاق تازه ای در سینما محسوب می‌شود. این اثر از نظر من فلم بسیار خوبی است. 

بازیگر سریال «روزی روزگاری» درباره تجربه بازی در فلمی ترسناک ادامه داد: فلم ترسناک بازی کردن با سایر تجربه‌ها فرق چندانی ندارد اما آنچه در این فلم کاملاً فرق می کند نوع روایت و داستان است. بازیگر در هر فلمی کار خود را می کند اما در فلم ژانر وحشت نوع فلمنامه بالای کار بازیگر تاثیر می‌گذارد. در کل بازی در فلم ترسناک بسیار جذاب است.

وی درباره حضور «شهاب حسینی» در فلم «شین» و احتمال کسب سیمرغ بلورین جشنواره فلم فجر ایران گفت: از نظر من کلاً این نگاه که برای جایزه و جشنواره کار کنیم اصلا درست نیست چون هدف اول و اصلی ما مردم هستند. حالا اگر فلم و یا شخصی به جشنواره رفته و جایزه می گیرد بدان معنا نیست که شخص تنها برای جایزه کار کرده باشد.

این بازیگر نامدار ایرانی با اشاره به حضور متفاوت شهاب حسینی در فلم شین تاکید کرد: شهاب حسینی در فلم «شین» برای جایزه بازی نکرده اما از نظر من تمام تلاش خود را کرده و تمثیل بسیار خوبی ارائه داده است. شهاب حسینی بازیگر خوش فکری بوده و سعی می کند کارش را به درستی انجام دهد که خود این بزرگترین دستاورد است.

پاک نیت رضایت مردم را دلیل موفقیت هر بازیگری دانست و خاطرنشان کرد: محبوبیت وقتی بدست می آید که بازیگر کار خود را صحیح و معیاری انجام دهد. بازیگر و کرکترش باید با بیننده ارتباط برقرار کند. بازیگر باید صادقانه کارش را برای رضایت و لذت مردم انجام دهد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین